niedziela, 11 stycznia 2015

Liebster Award

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

No cóż, pierwszy raz bawię się w takie coś, ale jak mam chwilę czasu to mogę odpowiedzieć na wasze pytania. Dziękuję wszystkim za nominację, teraz nie będę miała praktycznie nikogo, kogo mogłabym nominować ;)

Pytania Ulix:

1. Ile masz lat?
- 15 marca tego roku skończę już 17.

2. Czy pisałaś dla siebie zanim założyłaś bloga? Jeśli tak, to ile (czasu)?
- Pisałam, ale to było taka bardziej indywidualna sprawa. Chciałam założyć jedno opowiadanie, ale moje doświadczenie było zerowe, a tak w ogóle pisanie tego skończyłam po jakimś tygodniu.

3. Jesteś pesymistką, realistką, czy optymistką?
- Szczerze? To chyba na pograniczu realizmu i pesymizmu, niestety.

4. Ile książek (około) przeczytałaś w ubiegłym roku?
- Dokładnie nie pamiętam, ale około 10-15 będzie.

5. Gdyby powstał zwiastun do filmu na podstawie Twojego bloga, jaka piosenka by się w nim znalazła?
- Sama nie wiem. Tytuł mojego bloga sugeruje 'Waiting For The End', ale jeszcze zastanawiałabym się nad 'Keys to The Kingdom" Linkin Park oraz "Would You Fight For My Love?" Jacka White'a. Załóżmy, że wybrałabym te dwie :)

6. Czy Twoja rodzina odczuwa jakoś Twoją pasję w postaci pisania?

- Zacznijmy od tego, że moja rodzina nie wie, że coś w ogóle piszę :D A jakby wiedziała chciałaby to przeczytać, a ja po prostu nie chcę się z nimi tym dzielić. Smutne, ale prawdziwe.

7. Co Ci się najbardziej podoba w Twoim blogu?
- Chyba wykreowane postacie. Każda ma swój unikatowy charakter, każda ma swoje zadanie do spełnienia.

8. Masz zamiar powiązać swoją przyszłość z pisaniem?
- Kiedyś nad tym myślałam, a teraz? Teraz po prostu staram się nie żyć przeszłością. Ale fakt, bardzo chciałabym wydać książkę.

9. Czy w Twoim opowiadaniu istnieje bohaterka inspirowana Tobą? Jeśli tak, to która to?
- Istnieje, nawet bardzo. Jest to główna bohaterka. Emily jest praktycznie podoba do mnie, nie taka sama, ale podobna. Bardzo ufna, czasem nawet za bardzo naiwna. Zbyt często się załamuje, a gdy dochodzi do jakiejś bardzo wielkiej katastrofy zdarza się, że nie daje sobie ze sobą rady. Potrzebuje miłości, której mało w życiu doświadczyła, a jeśli doświadczyła to przez krótki okres czasu. Jeśli ktoś zrani ją raz, pamięta to długo, chociaż tak naprawdę w sercu czuje co innego. Prawie tak samo jak ja.

10. Zakładając bloga, miałaś co do niego takie oczekiwania, jakie spełnił, czy pozostawia po sobie niedosyt?
- Oczywiście zawsze jest jakieś ale. Zdradzę, że w ogóle historia miała się skończyć na gwałcie i rozprawie sądowej. Ale wtedy uświadomiłam sobie, że czuję niedosyt, że to jest za mało i że chcę ciągnąć historię dalej. Fakt, nie podoba mi się swój styl pisania na samym początku, uważam, że tutaj sporo się rozwinęłam. Niedosyt stanowią niedokończone historię, które chciałam rozwinąć, ale nie wszystko się da.

11. Siedzisz dużo nad pisaniem (poprawki, korekta, czytanie własnych rozdziałów), czy wstawiając rozdział jesteś na tyle zmęczona, że nawet nie zwracasz na niego uwagi?
- Zdarza się, że rozdział dodam bez korekty, jeśli już naprawdę nie mam wystarczających sił by go sprawdzać. Tak zdarzyło się może 4 razy. Ale staram się zawsze sprawdzać, co napisałam. Zawsze wykryję jeszcze jakiś błąd, niedomówienie albo źle sklejone zdanie.


Pytania Kiara LP:
1. Skąd czerpiesz inspiracje na pisanie?
- Ze swojego życia i z książek, które często czytam.
 
2. Jaki jest twój ulubiony film?
- Czarny Łabędź. Idealne ukazane cierpienie, dążenie do doskonałości, psychodeliczna wersja samego siebie. Naprawdę polecam.
 
3. Jak wyobrażasz sobie przyszłość?
- Staram się o niej nie myśleć. Planuję zdać maturę i dostać się na dobre studia. Na razie do tego dążę. 

4.  Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka?
- Jennifer Lawrence, Bradley Cooper, Krysten Ritter, a ostatnio zwróciłam uwagę na grę aktorką Jack'a Nicholsona.
 
5. Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyczny?
- Jeden ulubiony? Ciężko będzie wybrać jeden. Zdecydowanie rock, ale rock ma też swoje rozgałęzienia. Chętnie posłucham też metalu, alternatywnego rocka, indie rock'a... 

6. Jaki jest twój ulubiony  wokalista/piosenkarz wokalistka/piosekarka?
- Lana Del Rey, Chester Bennington z Linkin Park, Alex Turner z Arctic Monkeys, Till Lindenamm z Rammstein oraz mogę podać jeszcze Harry'ego McVeigh'a z White Lies i Lorde. To tacy ulubieni, wybacz nie potrafię podać jednego :)

7.  Jaka piosenka pomaga Ci w trudnych chwilach?
- From The Inside. Zdecydowanie.
 
8. Jakbyś opisla/opisal siebie?
- Jeśli chodzi o charakter to jestem naprawdę bardzo dziwną osobą. Zbyt wrażliwa, czasem przejmuję się zwykłymi duperelami, bardzo często myślę nad tym co było i często się załamuję. Zbyt naiwna i zbyt ufna. Trzymam się teraz na dystans do ludzi, bo było wiele sytuacji gdzie nawet najbardziej zaufane osoby, odwracały się ode mnie. Do swoich zalet zaliczam to, że nie potrafię patrzeć na ludzkie cierpienie. Staram się pomagać innym w nawet najgorszych sytuacjach, bo wiem jak się ktoś może czuć jak jest sam. Teraz się bardzo otworzyłam, uwielbiam nawiązywać znajomości i spotykać się z ludźmi. Nie lubię samotności, w niej wariuję. Ale jeszcze bardziej wariuję jak wokół mnie jest cisza. Moją jedyną miłością jest muzyka, bo to ona jako jedyna pomaga mi w tym życiu. 
 
9. Jak oceniasz dzisiejszy popęt życia?
- Popęd do życia? Chyba nie za bardzo rozumiem pytania, wybacz.

10. Jak radzisz sobie ze stresem?
- Rysuję i słucham muzyki. 
 
11. Kogo uważasz za autorytet do naśladowania?
- Moim autorytetem zawsze był Chester. To on nauczył mnie tego, że nawet z najgorszego gówna można wyjść, należy się tylko nie załamywać i dać sobie kolejną szansę.
 
 
Pytania od Pani Ciemności:
1. Jak masz na imię?
- Karolina
 
2. Czym się interesujesz?
- Muzyką, sztuką.
 
3. Kim jest Twój największy idol?
- Największy? To chyba Chester Bennington, ukrywać tego nie będę ;)
 
 
4. Jakie masz plany na przyszłość?
- Odpowiadałam tam wyżej na podobne pytanie ;) Chcę zdać maturę i pojechać na dobre studia, później się zobacz.  

5. Twoja ulubiona książka?
- "Lśnienie" Shephena Kinga.
 
6. Lubisz zwierzęta? A jeśli tak, to jakie?
- Uwielbiam! Praktycznie wszystkie. Sama mam w domu psa i świnkę morską, ale moim umiłowaniem zawsze były ptaki. Gdy byłam mała postanowiłam, że gdy dorosnę kupię sobie papugę. No cóż, może się kiedyś uda :)

7. Jeśli mógłbyś/mogłabyś wyjechać, to gdzie byś pojechał/pojechała?
- Japonia!
 
8. Twój ulubiony zespół?
- Linkin Park! Kto by się spodziewał, co nie? :)
 
9. Czy masz taką piosenkę, która wyraża cię najlepiej? A jeśli tak, to jaką?
- Jest kilka. "Numb" Linkin Park i "Remember Everything" 5FDP.
 
10. Jakie jest Twoje motto życiowe?
- "Life Fast, Die Young, Be Wild And Have Fun". 
 
11. Co jest twoim największym marzeniem?
- Takie dziwne marzenie, ale chciałabym spotkać Chestera i po prostu się do niego przytulić. Tak po prostu. Albo nie! Chciałabym spędzić z nim dzień. Nawet byle jak, ale żeby spędzić.
Ale to takie nierealne. 
Jeśli chodzi o realne, to chciałabym wyjść z depresji jaką mam. Tyle mi wystarczy. 

 
Moje pytania:
1.Opisz siebie w trzech słowach.
2. Byłeś ja jakiś koncertach w swoim życiu? Jeśli tak to na jakich?
3. Akceptujesz siebie takim jakim jesteś?
4. Na jakim filmie ostatnio byłeś w kinie?
5. Jakich gatunków muzycznych słuchasz?
6. Jesteś osobą, która jak pojawi się problem ucieka od niego czy z nim walczy?
7. Bardzo inspirujesz się swoim życiem w swoim blogu?
8. Jakie jest twoje najpiękniejsze wspomnienie?
9. Czy uważasz, że jesteś wolnym człowiekiem?
10. Na co bardziej zwracasz uwagę? Na tekst piosenki czy na jej brzmienie?
11. Masz okazję spotkać swojego idola. Możesz powiedzieć do niego tylko jedno zdanie. Jak ono by brzmiało?

Nominuję:
http://opowiadanialinkinpark2.blogspot.com/
http://out-there-in-the-silence.blogspot.com/
http://my-own-paranoia.blogspot.com/

Tak mało nominuję osób, ponieważ muszę się przyznać nie czytam ich zbyt dużo. A jak czytam, to te blogi już nominowały mnie ;)

1 komentarz:

  1. Czytając to wszystko jak nawiązywałaś do Chestera i w czym Ci pomógł i za co go doceniasz zrobiło mi się cholernie przykro... wszyscy z nas w tym momencie ubolewamy nad tym co się stało 20 Lipca 2017 :'( Mam nadzieje że tu czasem wchodzisz i czytasz komentarze.. ściskam mocno i pozdrawiam ;* /Kuroichi

    OdpowiedzUsuń